Get Your Free Subscription By Email:

Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows 7, Vista and XP

Microsoft WGA LogoNo matter how strict protection copyright-holders create for their content, hackers always find a way out circumventing the protection allowing piracy to flourish as usual, in the latest news related to anti-piracy, crackers have now cracked the latest Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 and the WGA crack is now all over file-sharing and bittorrent portals, the crack released by group named iND allows users with pirated copies of Microsoft software's to access and use Windows Update, Microsoft Download Center and Microsoft Update services without getting blocked by Windows Genuine Validation check.

Microsoft WGA Crack

As usual please do not post links to WGA cracks and hacking utilities in comments they will get deleted.

Comments

pls send me the link

Adil

tkssssss !!

Pls can anyone send me window 7 product key, its urgent before my system stop working. plssssssssssssssssssssssssss, i will be very grateful . Thanks

Pls help with validating win7 Ultimate. Need new key

thks

can i get the link please!?!?!

thanx can i get the link please?

thx ..

May i have plz.... Link 4 download.

can some one help my i have windows 7 build 7601 and i want to get rid off windows genuine.

Read more: http://www.megaleecher.net/WGA_Crack#ixzz1luPu7jq8

Please help. Crack needed for Win 7 Build 7600

i have being try to search on how to activate window 7 ultimate but i found no hope,somebody help me please

Plz I need the link

Thank you

hi @all
i had installed a copy of windows 7 which my friend gifted me. and after a month, i had some windows genuine issue regarding the license. now i don't have it and my windows is looking like crap with watermark and every time asking for registering on start up. please somebody help me. i want to restore my windows without loosing installed programs. any crack? serial key? or procedure to achieve. i will be really grateful.
thanks in advance!

how can i get rid off this windows validation..pls email me..tnx.. have mercy

thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

thks

Please send the link

that good

Please send me the link as well.

took kb197033 off but still won't val............ win 7 ultim

ty

hey plz send me the link 4 windows 7 64bit crack
rgerstl@gmx.at

ty

thanks

i hope u can help me

thanks so much..

thankyou

Pls help with validating win7 Ultimate My ID trisno410@yahoo.com Thanks

can you give the link???thanks in advance

I want win7ultimate crack n activation crack

could you send me the link ..

give me the link
thanks

Hi,

Please send me the crack for Win 7 Ultimate.

Regards to all and thanks.

Can you give the link ?
thanks in advance

thanks very very much

tnx.

Hey, Can i have the crack sent to dewirowen87@hotmail.co.uk please? cheers

Please help me to validate my windows 7 ultimate, please. My id is ijared@yahoo.co.uk

i need the activator ginune for win 7 ultmate

thanks alot for ur help

thanjk

Hi!!!

I have heard so much about this wga validation..

but just one question..

see.. I got Microsoft Windows 7 Home Premium, (and it ain't genuine). so I used this so called WAT remover.. and it worked so far.. but there's this one little thing I'm concerned about... I got a small software called micro control simulator, this help me learning low-language programming, as well as assembly language. but I can't seem to use/open the .hlp file(help file that is). without this, i can't get things straight for my study. why can't i open it? coz it requires a new version of winhlp32.exe, i can do that via download, but there's another problem: to download this, I need to do this: download the Genuine windows validation and run it to see if it's genuine, then if it is, it'll give me the validation code so i can copy/paste it to the same page at the web, THEN I can download it. so what really bothers me it that genuinecheck.exe I downloaded. I'm afraid of running it as this might scar my pc. maybe it'll add that "this copy of windows is not genuine" watermark, and disable my windows updates... so what can I do? can this WGA crack help me? what's the difference between this and the Remove WAT software?

tyyy

Thank you

Can you please send me the link?

Thanks!!

THX !!!

thanks

Plz need that tools :( give me the link to download :(

thanks so much..

Hello!

Thanks for everything! Can I get a link too?

pls give me the link

please send me the link also, xmarin3x@gmail.com

ty

please, can i have a link for win 7 32bit build 7600 ?

plz send me the crack of window 7.

Hello,

Please provide me the link.

Mufaddal H bootwala.

Let me just make a quick point here.

A "Genuine Advantage" copy of Windows7 is 200.79 USD
Who the F**K has that kind of Money at their disposal, US-citizen or no.
Hell, you can buy a whole new Desktop for that kind of cash.

So I guess until Micro$oft comes-up with some better selling-policy, perhaps with some Regionalized prices as well (200$ is a small fortune for someone living in say, South Africa) you can bet people are gona' Pirate the Hell out of their product >:P

nice

THANXXXXXX

thanks

where to download ??

i really need your help for activation windows 7 ultimate 32 bit.

emaik me : erwanamri@gmail.com

Can someone please send me the link?

Does it work after applying WAT removal?

Can Security Essentials be installed with this crack?

Thanks in advance..

Can you give me the link of WGA Validation for XP Pro and Win V7 ???

I came here looking for "XP Windows Dark"
PLEASE hook me up master chief !!!!!!!!!!

Thanks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please send me activation key for windows 7 ultimate? I'm really need it...

thx for the link....

thanks!!!!!!!!!!!

Hi can you please send me the link. Thanks in advance.

pls can i get the link to download it
thank you in advance

Thanx

thanks

thanks

thaks

thanks a lot

thanks

thanks much

thank you for this application/
send me to hopital9@gmail.com

thanks an sorry for my language(french)

great

kur cia ka siust?

THANKS MAN<3

thank you

i think i need this too, thanks in advance

Can someone plese send me a link?? I really need it!

grega.mezic@gmail.com

plz send me Link to adink_compiler@yahoo.com

pls send me the crack
plsssssssssss

thanks

please, send me the link....

tx for all

thsnks...

Could someone please send me the link for the latest windows 7 crack?

plz send me the crack to
rahul_vinoth25@yahoo.co.in

please, send me the link....

tx for all

thxxxxxxxx

thanxx

where is the link????

thanx

Plzz??!

Thx

Where can i get it?

Thx u!

ty

please send me too, the Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1... thx

please thanks

thnx

can someone pls help me find a working activation key for win7ultimate 32bit?

thanks

I need working activation key of Windows7 Ultimate 32bit.

need the crack. tq

can anyone send me the link?

Please could you please send me the download link. flyingdido@yahoo.com

can i have the crack for 32 bit//

how can i get rid off this windows validation..pls email me..tnx.. have mercy

Read more: http://www.megaleecher.net/WGA_Crack#comment-28126#ixzz188KrEqyF

can you plz send me any serial activation key that is working(32 bit )ultimate...
hopinh that i can get it from you atleast

please send me the link for 32bit...thnx

Link please... TY

windows 7 professial crack needed urgently

THXXX

where is the download link for the validator ?

please give me a link to activate my win7 ultimate x86 pls... my email : azriee_teioi990@yahoo.com

can u sen me the link pls?

please send me the link for windows7 ultimate, 10x in advance

Please send me the link for Microsoft Windows 7 Ultimate Crack & Microsoft Windows 7 Ultimate Crack & Windows Genuine Advantage. I have installed Windows 7 Ultimate several times but once going on internet it begins to give the message"THIS COPY OF WINDOWS IS NOT GENIUNE".Please help and send me the links

Plz link for val tool
TY

plzzzzzzz send me the downloadable link

Can I get the link do download it ..??

Thank's

can you please send me the download link cause i have huge problem with this issue...:'(
tnakhs in advance!

thank you very very mush

need the hack for win 7 pro 32bit will be greatly appreciated!!!

need win 7 pro crack thanx in advance

Thankyou

hi please send me on ady_steaua10@yahoo.com the link i need it :(

can i get this link please? thanks

thanks

thanks for the tool

I have windows 7 and now it says that Build 7600 and that this copy of windows is not genuine . I need an activation from you.please send me a link . thanks !!!

Pls send me key for Windows 7

can you please give me the link for windows 7? tnx

plizz sent the link because i very need it

Can I please get the link at:

nacionalmnk@yahoo.com

thx in advance

Looking for the above please?

pls send me crack win7 ultime 32 bit n cd key to enna_icha@yahoo.com.thx

thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Please forward me the crack for xp home sp3.

Thanks.

thanks

thx

can u send me the link plzz..windows 7 build 7600..thankz.

Please send me the link
thanks

Please Give me link for download window xp crack

please send link

thanks

thanks a lot

Thanks

can you please also send me? does it still work? mine is windows 7 ultimate build 7600

does it still works? mine is win 7 ultimate 32bit build 7600

Please. Thank you.

Thx

Can I please get a link to solve my win 7 ultimate x64 issue.

Need link to validate my system please..

thanks

can i get the link please for:
Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows 7, Vista and XP

thnksssssss

Can you send me the link to validate Windows 7 Ultimate

Thanks.

i wanna some help what can i do thanks

Validation Code Please? Thanks =) Id Be Willing To Donate If This Works... Cost Alot Money For The Code

thanks

please help my windows problem...
i want windows genuine crack file...

respect

aver si funciona

please send me WGA for windows 7 sp1 build 7601

Some one Kindly send me the link to Win7 activation crack.

;)

Please provide the link

Thanking you

Windows XP

Fanks

Pls send Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows7

In desperate need of activation. Hard drive died, purchased new one and repair evidently loaded the trial and now wants activation key. Called Microsoft they advised OS Vista must have been deleted and need to reinstall it then use my Windows 7 Home Prem upgrade - sounds stupid to me, have both keys just need something activated to make the version I'm using now work. Any help? would be greatly appreciated. Spent and hour with them going in circles one after another stupid monitone script speaking agent after another that kept sending back to the same department YIKES what a nightmare.

can i get the link please

Please give me the link for the download. thanks

ok

please send me the link

Pls send me the link
Thank you - Thank you

kan iemand mij helpen om windows xp sp3 crack te krijgen
Thank you

can i have de link for download it?
please

thanksssss

thanks

Please sent me the link to Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows 7

Please send me the link for

Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows 7, Vista and XP

Thanks.

can i get a link, please ?

tnk

ty

plz send me d link ....

Please send me the link for

Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows 7

Thanks

tyyy

please send me the link
tnx

Please send me the link

Link please and thank u

Send me the link please.Thx.

thx

thanks a lot!!!

can i get the link please? thanks

Can I get a link to the tool please?

would you please email me the link to activate windows 7 ultimate 32bit
Thank you

please email me the link to activate windows 7 ultimate 32bit
Thank you

Please send me the link for the download

please send me link to download

Can i please have link!!!

Cheers

please email me the link to activate windows 7 ultimate 32bit
thnx

Hi, can i have the link to validate my win 7

can I get the download link Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows 7 X64bit ultimate

Can I get the link For xp

my windows not genuine,so please teach me.
i want my laptop normal again.

my windows not genuine,so please teach me.
i want my laptop normal again.

thxxxxxxxxxxxxxxxx

hey can i get link plz plz

could you send us link please

send us link please

please send me a download link to my email
I really need it!!!! Thanks in advance

IM BEGGING ANYONE PLEASE SEND ME THE LINK I REALLY NEED IT, THANKS A MILLION AND PLEASE SEND :)

Could you PLS send me a link to download the tool?
Thanks

thanks

Sir... please send me the link.... please please please! :D :D
windows 7 home basic....!!!

send me the download link pls

pliz help me..i want the link too...

tahaaanks

Pls give me the link to get the disabling component for W7 genuine validation.

Can i get this link too?

Thank,, pls send me the link..

can I get a link for WGA crack code for windows 7 ultimate

Thanks!

Have an Averatec laptop that died at the splash screen - it just stayed there forever. I finally used a Dell install CD to reload Windows, but it won't accept my product key from the laptop. A link to the WGA crack would be appreciated.

Please send me the link
Thanks

Can someone please send me a link to crack verification on Win 7 Ultimate(32).
Thanks.

link plz..........

where can i find this link to download, thanks

how can i get the link? please let me know.

can i have the link... thx ya^^

Hello sir, please can you provide me the Link to download the crack or key for windows 7 ultimate 64 bit and windows 7 professional 64 bit to activate and pass the genuine tool.

Please provide me the link in my e-mail.

Thanks in advance for your valuable support.

Regards
kartik

thks pls for link

Thanks , can i get the link for download

pls can i get the link for windows 7 ultimate 32 bit crack.

Can you please email me the windows 7 professional 64bit crack? Thank you very much in advance!

please send me the link for above said subject ........ to my mail ID

Regards,
Hariprasad

send me the link pleaseeee

as said from above... please send me the link to my mail.

thankjssssssss

can i have the links... thank u
for windows 7

thanks could you please send me the link to my email.

Can you please send me the windows 7 64 bit WGA crack please.

i need the WGA Crack for win xp sp3. thanks

pls send me genuine validation for windows 7 ultimate

please assist me as I need that crack for windows 7 build 7600. Its states that it is not valid?

Thanks

Please assist me, I need the windows 7 build 4600 crack.

Thanks

Please!!!!!!!!!!!!!!!!
I need that validation tool!!
help me!

Thanks

hi, can you please send me the link

thx

please give me a link to download crack

windows did not pass genuine validation........i want to get genuine windows. plzzz send me the link for this issue...im not able to use my windows properly because of this prob..!!!

thanx

thank

Hey, can you give me the link plz?
thank you

Authentification/validation notice pops up. got a link to remove it? Can you email PLEASE :)

so where is the like to download?
windows xp sp3

can i get the link for download

can i get the link..

i had installed a copy of windows 7 which my friend gifted me. and after a month, i had some windows genuine issue regarding the license. now i don't have it and my windows is looking like crap with watermark and every time asking for registering on start up. please somebody help me. i want to restore my windows without loosing installed programs. any crack? serial key? or procedure to achieve. i will be really grateful.
thanks in advance!

abid

could you send to me please

txs

may i have the link please..

can i get a link to the WGA? i need it badly. thanks!

thx

Please help me remove WGA notification on my WinXP SP3. Thanks.

Plz I need the link

Thank you

Plz I need the link for windows 7 ultimate

Thank you

Windows xp sp3 Genuine crack plz............

guys is there is any key generator for win 7 if it exist then plz... send me link i will be greatly thankful to u

can I have a link emailed?
Thanks in advance

Where is the link dude???????///
r u juz kidding ........

Please give me the link for windows 7 ultimate.

Thanks!

Hi,

Can you please send me the crack for windows vista?

Thanks

could you send me the link for windows 7 plz

i need link of it please provide me

can i get the link pls

thnxxxxxxxxx

ty

Very nice ! Fat THX :)

thanks

can u send me a link pls????

can anyone send me Crack file for Windows 7 Service pack 1? File or valid link.

Can you send it to michu_brother@hotmail.com?

Please send me the link for

Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 Cracked For Windows 7, Vista and XP

Thanks.

i'd like to have that link
ty

thx

Could someone please send me the link

MUNAA SE LINKKI TÄNNE SAATANA!! JORMA PERKELE! TULEE NOUTAJA SAATANA KEMMA PERSE!!

THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sir pls send me Microsoft_All_Prodcuts_Product_Key_Generator_Tool at my email address bhatiavinod88@gmail.com

Please give me link too..

Thank U in advance

can i get download link for this crack

pls send me link.. thx GodSpeed!

Please send me the link so i can use my PC a bit more.

Thanks in advance

thanks

can you send me a copy og WGA Crack.. thanks
jrbucol@gmail.com

Can I have a copy of WGA crack for Win7 Ultimate 32bit.
Thanks!

thx

Can u send me link for crack please?

Genuine Advantage Validation v1.9.9.1

gracias.

Pages

Add new comment

This is just one of the many helpful tips we have posted, You can find more stories here,
Do subscribe to updates using your favorite RSS feed reader or using the secure FeedBurner email update form on top of this post.